Pie Face, jocul anului 2015, va fi lansat în România în luna martie a acestui an. Câștigător al titlului de „Jucăria anului 2015”, jocul a devenit, în scurt timp, un fenomen internațional care a stârnit nenumărate reacții de amuzament în întreaga lume.
După ce a umplut milioane de cămine din întreaga lume cu hohote de râs, simpaticul joc al producătorului Hasbro a fost premiat în luna ianuarie pentru creativitate și pentru experiența inedită pe care o oferă jucătorilor. Pie Face a primit distincția de „Jocul anului 2015” în cadrul galei internaționale Toy and Supplier of the Year Awards, în urma unei analize în comparație cu ale zeci de alte jocuri și jucării lansate anul trecut.
„Pie Face este extrem de distractiv și îndrăgit de publicul de toate vârstele. Mecanismul simplu și emoția dată de faptul că nu poți anticipa dacă următoarea mișcare îți va umple fața de frișcă fac tot deliciul jocului. În ceea ce privește piața din România, cererea este deja destul de mare, ceea ce ne face să fim extrem de optimiști în privința succesului Pie Face în țara noastră”, a declarat Larisa Popescu, brand manager Hasbro.
Lansat în anul 2015, Pie Face este comercializat în peste 20 de țări. Regulile jocului sunt simple: pe „mânuța” jocului se pune frișcă din belșug, iar jucătorii își pun pe rând fața prin mască și învârt ruleta. Cifra la care se oprește acul indică de câte ori trebuie să învârtă fiecare jucător mânerul care poate elibera (sau nu!) mânuța cu frișcă spre fața jucătorului. Se poate întâmpla oricând, totul depinde doar de norocul fiecăruia! De fiecare dată când un jucător rotește mânerul fără a fi împroșcat cu frișcă primește puncte, iar cine strânge primul 25 de puncte câștigă jocul. Între timp, tensiunea crește cu fiecare rotire a mânerului: oare cine va fi următorul care încasează o doză zdravănă de frișcă?
În 2016, distracția și suspansul jocului Pie Face vin și în casele românilor!